Telefoondiensten voor betere bereikbaarheid
Voor mijn bedrijf vind ik het erg belangrijk dat ik altijd goed bereikbaar ben, zodat klanten mij op ieder moment vragen kunnen stellen en zij niet keer op keer opnieuw hoeven te bellen. Maar continu bij de telefoon in de buurt moeten zijn, was voor mij ook niet echt praktisch. Bovendien werkte het vaak storend, dan zat ik net verdiept in een klus en dan ging de telefoon. Daarom ben ik de mogelijkheid gaan overwegen van het gebruik maken van telefoondiensten. In mijn zoektocht vielen de telefoondiensten van Qudo mij het meest op, zij beloven namelijk een goede kwaliteit werk tegen een voordelige prijs.
Ervaring met Qudo
Doordat zij geen opzegtermijn hanteren, durfde ik het wel aan om met hen in zee te gaan en dit bevalt mij zo goed dat ik nu nog steeds van hun telefoondiensten gebruik maak! Een groot voordeel van dit bedrijf is dat hun medewerkers zich echt inlazen in het soort onderneming dat ik heb, zodat zij mensen die bellen goed te woord kunnen staan. Zij weten door de kennis over de onderneming ook goede notities te maken, zodat ik altijd precies weet waarvoor iemand belde en wat voor informatie deze persoon zocht. En belt iemand over een factuur, dan maken ze altijd heldere notities van het factuurnummer en de klantgegevens. Zo kan ik snel en efficiënt klanten terugbellen en hun vragen beantwoorden.